luni, 8 ianuarie 2007

Back to School Blues

Mi-aduc aminte ca intotdeuna cand se termina vacanta de iarna imi venea sa ma ascund sub pat. Cu vancanta de vara era OK, era destul de lunga incat sa-mi fie dor de colegi, sa ma apuce plictiseala de stat acasa...
Dar iarna nu aveam nici un chef sa ma intorc la sculatul pe intuneric, clasa cu neoane, orele prea lungi cu pauze prea scurte pentru ca pana reuseai sa-ti pui toate hainele pe tine sa iesi afara se suna de intrare, sala de sport cu miros de praf si transpiratie si vesnicele guturaiuri. Doar gandul la povestile depsre "ce ne-a adus mosul" mai imi ridicau moralul, dar si asta dura putin.
Acum am dat de "back to school blues" in varianta parintilor - eu trebuie sa fac pachetele in fiecare zi iar Andrei se scoala cu un sfert de ora mai devreme - sfertul ala de ora de dimineata care face diferenta dintre o zi plina de energie si una cu ochii rosii si ingustati de la atata cascat.
Bleah, iar incepe scoala.

Un comentariu:

Wellsite Geologist spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.